Utilizarea site-ului Sisteme-de-Filtrare.ro, a serviciilor oferite prin intermediul acestuia sau când suntem contactați prin formularul de contact, e-mail sau telefonic, vizitatorii ne încredințează informații personale.

Politica Sisteme-de-Filtrare.ro este de a nu vinde sau închiria datele personale ale vizitatorilor săi.

Prin intermediul prezentului document, intitulat „Politica de confidențialitate” dorim să explicăm ce date stocăm, transmitem sau prelucrăm și pentru ce anume.

Politica de Confidențialitate, împreună cu Politica de Cookie-uri, care fac parte integrantă din Termenii și Condițiile site-ului, se aplică tuturor vizitatorilor în relația pe care o au cu Sisteme-de-Filtrare.ro

Dorim să specificăm faptul că luăm în serios confidențialitatea, motiv pentru care facem tot posibilul să stocăm și să procesăm în siguranță și cu atenție informațiile care ne sunt transmise.

1. TERMENI
Termenii utilizați în Politica de Confidențialitate sunt cei prezentați în Termenii și Condițiile site-ului pe lângă care mai adăugăm:

GDPR (General Data Protection Regulation) reprezintă Regulamentul (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.

Persoană vizată este orice persoană ale cărui date sunt colectate, reținute sau procesate.

SEE reprezintă Spațiul Economic European.

Date cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoana vizată).

Potrivit GDPR, orice Utilizator al site-ului este o Persoană vizată, adică este o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

2. CINE SUNTEM
Site-ul Sisteme-de-Filtrare.ro şi subdomeniile acestuia (denumit în continuare „SDF”) este administrat de S.C. PROMOVEZ MEDIA S.R.L.-D. (denumită prescurtat „PROMOVEZ”) prin intermediul echipei SDF având următoarele date de identificare: Cod Unic de Înregistrare RO 35379722, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J23/29/2016, cu sediul în Strada Rezervelor, nr. 64, bl. 1, ap. 101, Chiajna, Ilfov, România. E-mail: contact@sisteme-de-filtrare.ro.

Potrivit Legii nr. 677/2001 și al GDPR, PROMOVEZ este operator de date cu caracter personal.

3. CE INFORMAȚII COLECTĂM
Informațiile pe care Utilizatorul ni le furnizează în mod voluntar pentru a utiliza diverse servicii ale site-ului:
– În cadrul formularelor aferente contului de membru: nume, prenume, forma de adresare, adresa de e-mail, adresa de facturare, adresa de livrare, numar de telefon;
– În cazul creării/conectarea contului de membru cu Facebook mai colectăm: ID-ul de Facebook.
– În cadrul datelor de facturare: nume, prenume, adresa de reședință (folosite doar în scopul facturării), numarul de telefin;
-În cadrul formularului de contact sau când ne contactezi prin e-mail: nume, prenume, adresa de e-mail și alte informații pe care ni le transmiți.

Informații pe care le colectăm automat:
În timpul navigării pe site colectăm informații de natură tehnică despre vizita utilizatorului pe site. Aceste informații pot include adresa IP, sistemul de operare, browserul, activitatea de navigare și alte informații despre modul în care Utilizatorul a interacționat cu site-ul si traficul realizat de Utilizator prin site-ul nostru.

Putem colecta aceste informații prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii de similare (exp: web beacons, pixeli, ad tags, pixeli/tag-uri de JavaScript) pentru a recunoaște Utilizatorul. De asemennea dăm acces unor terți (exp: furnizorii de servicii) pentru a utiliza cookie-uri și tehnologii similare pe site-ul nostru. Detalii despre cookie-uri și tehnologiile utilizate se găsesc în pagina despre cookie.

4. TEMEIUL LEGAL PENTRU PRELUCRARE
În privința datelor pe care ni le oferi voluntar (prin completarea acestora în formularele site-ului sau prin transmiterea lor prin e-mail), temeiul legal este de „prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract” (art. 6 alin. (1) lit. b din Regulamentul (UE) 679/2016).
Potrivit GDPR, consimțământul tău nu este cerut în situația în care prelucrarea este necesară pentru efectuarea de demersuri pentru încheierea unui contract, îndeplinirea unei obligații legale sau interesul legitim.

În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul. Odată cu accesarea site-ului, îți dai în mod valabil consimțământul asupra prelucrării.

5. SCOPURILE COLECTĂRII ȘI PRELUCRĂRII DATELOR
Colectăm și prelucram datele utilizatorilor pentru următoarele scopuri:
– pentru oferirea de servicii pe internet (informare si vanzare online);
– pentru informare asupra stării comenzilor și serviciilor si produselor oferite;
– pentru a răspunde utilizatorilor la întrebări și solicitări;
– pentru a oferi și îmbunătății serviciile pe care le oferim;
– pentru a ne apăra împotriva atacurilor și abuzurilor cibernetice;
– pentru sigurarea securităţii şi integrităţii sistemelor;
– pentru a ne apăra în cazul unui litigiu;
– pentru oferirea de informații la cererea autorităţilor;
– pentru reclamă și publicitate;
– pentru marketing și promovare a produselor și serviciilor PROMOVEZ si ale partenerilor săi (doar pentru cazul în care ți-ai dat consimțământul în prealabil);
– pentru urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului;
– pentru servicii de comunicaţii electronice;
– pentru cercetare de piață;
– pentru statistică.

6. CÂT TIMP STOCĂM DATELE
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.

7. CUI TRANSMITEM DATELE UTILIZATORILOR
Nu vom dezvălui datele membrilor/clientilor către terţe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimţământul prealabil al membrilor.

Informații despre Utilizatori sunt transmise către următoarele entităţi:

Furnizori de servicii. Cei mai frecvent utilizați fiind:
– Procesatorul de plăţi online MobilPay – punctual, când este necesar acest lucru pentru efectuarea unei plăți;
– Facebook Pixel – pentru statistica aferentă campaniilor rulate prin Facebook (nu trimitem date personale prin intermediul acestuia; va fi utilizat doar când rulăm campanii prin Facebook plus o perioadă după finalizarea acestora);
– Facebook Login – pentru autentificarea în contul de membru;
– Google Youtube – pentru afișarea conținutului video (exp: tutoriale video);
– Google Analytics – pentru statistică (dacă doriți să nu fiți procesat pentru statistici puteți utiliza acest instrument). În cadrul Google Analytics: se culeg date pentru remarketing și publicitate; datele asociate cookie-urilor, identificatorilor de utilizator sau identificatorilor de publicitate sunt păstrate 50 de luni de la ultima accesare a site-ului (cea mai mica perioadă posibilă); IP-ul Utilizatorului este anonimizat (detalii); nu se transmit și nu se fac asocieri cu ID-uri din cadrul site-ului (funcţia User-ID fiind dezactivată);
– Tawk.to – live chat prin intermediul caruia comunicam online cu vizitatorii si clientii siteului. Acesta urmareste paginile vizitate de catre un vizitator si ne ajuta sa interpretam mai usor intrebarile adresate prin intermediul chatului.
– Hotjar – sistem de optimizare si statistica. Acesta urmareste in mod anonim comportamentul vizitatorilor pe site si ne ofera un raport despre zonele cele mai accesate.
– Mailchimp – serviciu de trimitere de email-uri. Abonarea se realizeaza doar pentru clientii directi ai Sisteme-de-Filtrare.ro sau prin double-opt-in, in mod voluntar.
– TRUSTED.ro – Acest magazin online trimite anumite date personale ale clienților săi (ID-ul comenzii, prenumele, adresa de e-mail, județul) către Împuternicitul Feedback.TRUSTED.ro, pentru a obține (în mod independent față de magazin) și pentru a publica opinia clienților magazinului cu privire la serviciile acestuia. Datele personale sunt păstrate de Împuternicit pe o perioadă maximă de 67 de zile (TRUSTED.ro își rezervă dreptul de a modifica perioada maximă pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților săi). Toate opiniile publicate sunt anonime.

Toți furnizorii sunt selectați cu o grijă pentru a ne asigura că asigură o confidențialitate sporită datelor personale. Furnizorii au o capacitate limitată, sau nu o au deloc, de a utiliza informaţiile utilizatorilor în alte scopuri decât cel de a ne furniza serviciile contractate.

Stocarea și/sau procesarea datelor de către furnizorii de servicii se fac în conformitate cu Politicile de Confidențialitate ale acestora pe care utilizatorii le pot consulta pe site-urile furnizorilor.

Instanțe de judecată, parchete sau alte autorități publice atunci când există o cerere expresă din partea acestora și legea o impune;

Altor terți doar punctual cu consimţământul sau la cererea/instrucţiunile utilizatorului.

PROMOVEZ poate furniza unor terţi informaţii de ordin general referitoare la vânzări, trafic în site precum şi alte informaţii, însă aceste informații vor fi transmise în scop statistic și nu vor conţine date cu caracter personal.

PROMOVEZ nu transferă în prezent datele utilizatorilor către state din afara SEE.

8. DREPTURILE UTILIZATORILOR
– Dreptul de retragere a consimțământului – Conform art. 7 din GDPR
– Dreptul de acces – Conform art. 15 din GDPR;
– Dreptul la rectificare – Conform art. 16 din GDPR
– Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – Conform art. 17 din GDPR
– Dreptul la restricționarea prelucrării – Conform art. 18 din GDPR
– Dreptul la portabilitatea datelor – Conform art. 20 din GDPR
– Dreptul la opoziție – Conform art. 21 din GDPR
– Dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere – Lista autorităților
– Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
– Dreptul de a se adresa justiției

9. EXERCITAREA DREPTURILOR
Utilizatorii își pot actualiza în orice moment preferințele legate de cookie-uri prin utilizarea instrumentelor puse la dispoziție în cadrul paginii Despre Cookie.

Clientii își pot actualiza în orice moment preferințele legate de e-mailurile pe care doresc să le primească din partea PROMOVEZ sau a partenerilor PROMOVEZ în cadrul paginii Setări Cont.

PROMOVEZ își rezervă dreptul de a ține un log cu toate preferințele utilizatorilor pe toată perioada de stocare a datelor acestora.

Pentru orice întrebări cu privire la prelucrarea datelor personale sau pentru exercitarea drepturilor legale în legătură cu datele pe care le deținem putem fi contactați prin formularul de contact sau prin transmiterea unui e-mail la dpo@sisteme-de-filtrare.ro.

Mențiuni:
Vom încerca să răspundem solicitărilor în termen de 30 de zile sau mai puțin. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit din motive specifice legate de complexitatea cererii;
În anumite situații, este posibil să nu putem oferi acces la unele sau la toate datele personale datorită unor dispozițiilor legale. În acest caz vom specifica motivul refuzului;
În unele cazuri, este posibil să nu putem identifica anumite date personale doar pe baza identificatorilor furnizați în cerere. În aceste cazuri nu vom putea da curs cererii decât dacă ni se vor furniza informații suplimentare care să permită identificarea.

10. RESTRICȚII DE VÂRSTĂ
Serviciile oferite și site-ul în sine sunt destinate utilizatorilor care au cel putin 16 ani.
Dacă orice persoană știe sau are motive să creadă că o persoană cu vârsta sub 16 ani ne-a transmis date personale o rugăm să ne contacteze.

11. SECURITATEA DATELOR
Pentru a asigura securitatea datelor PROMOVEZ utilizează proceduri avansate de securitate alături de politici aplicate salariaților și proceduri de lucru pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale în vigoare.

O parte dintre acestea fiind:

– Interacțiunea dintre site și utilizatori, colectarea și transmiterea datelor se face pe conexiune SSL criptată (certificata A+);
– Folosim metode de criptare, pseudonimizare și anonimizare a datelor unde este necesar;
– Serverele sunt colocate în datacenter unde sunt protejate de acces fizic și la distanță limitat și monitorizat;
– Software-ul utilizat este actualizat și îmbunătățit permanent;
– Folosim sisteme de monitorizare, detecție și protecție împotriva vulnerabilităților, atacurilor, exploiturilor, etc;
– Accesul la date este limitat doar pentru personalul autorizat și doar pentru acțiunile necesare.

Echipa tehnică a PROMOVEZ depune toate eforturile, justificate comercial, pentru a proteja și procesa în condiții optime de securitate a datelor personale primite de la Utilizatori.
Cu toate acestea, în cazul puțin probabil în care va avea loc o breșă de securitate, vom anunța utilizatorii afectați (unde este cazul) și vom face toate demersurile necesare pentru a minimiza impactul asupra utilizatorilor.

12. MODIFICĂRI
Politica de confidențialitate poate fi actualizată în orice moment. În cazul modificărilor care au un impact major vom afișa o notificare în cadrul site-ului, în contul Membrului sau printr-o notificare trimisă pe e-mail (dacă Membrul a optat pentru acest lucru).

Toate modificarile devin valabile și intră în vigoare imediat după actualizare.

13. ACCEPTAREA POLITICII DE CONFIDENȚIALITATE
Prin utilizarea site-ului, a serviciilor oferite prin intermediul acestuia sau când suntem contactați, declarați că ați fost informați în mod adecvat asupra prelucrării datelor personale prin intermediul informațiilor specificate în prezenta „Politică de confidențialitate”.

Ultima actualizare a acestui document a fost făcută la data de 25 mai 2018.